Jävla IKEA

Är fan skandal att man måst använda silvertejp för att kunna använda skiten...! Har en byrå me 3 lådor, har bara kunnat använda en av dom för dom andra har kajkat. Nu kajkade den enda som funkade också så då fick jag tejpa ihop den. Då tjura jag och lagade en låda till... Men men antar att man får va man betalar för..

Skulle städa men tar de imorrn. Vill vara själv och kunna spela hur hög musik jag vill. Sen måste det ringas samtal till transportstyrelsen. Fick hem ett brev idag där jag skulle klistra in ett kort till körkortet.. Men dom har ju redan mig i deras databas! Då borde dom ju fan kunna använda den bilden..??


Sen till alla er som har ett förarbevis för terrängskoter, kom ihåg att det ska bytas ut till ett med bild på innan 2012. Fick ett inbetalningskort samtidigt för att byta ut det så de va ju bra, slipper jag glömma iallafall.
Strax ut och tända ljuset på olycksplatsen..


Råkar ha mitt inscannat av nån anledning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0