Nja

De blev ingen hemmakväll. Robin ringde och undra om ja visste nån som körde för han och Karlsson ville till Frostkåge på byafesten. Då blev ja sugen på att haka på så ja lurade pappa till att köra min bil haha ;P Han muttra på vägen att han hade ju hellre kört sin.. ;P

Men ja vi kom fram tillslut och de va jättekul att träffa alla gamla vänner. De va inte som förr men mysigt va de =) Sen eftersom ja tog de lungt igårkväll så är ja int bakis idag heller. Skönt när man ska äta suring! Fast ja är lite arg, min mage vill int va me idag för mensen dök upp helt plötsligt...

Så nu har ja nog bestämt mig för att börja på pillret igen. Orka int me den här skiten.
Kan int min bror komma hem snart så vi får äta??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0