Ojoj...

Har hänt mycke senaste dygnet men det som hände sist va tragiskt och otrevligt. Hörde en brandbil, gick ut och tittade och såg att den for en väldigt konstig väg, upp emot trafiken på avfarten brevid oss.
Så jag och pappa gick ut, såg ett stooort jävla rökmoln just brevid bron så ja, vi gick som sagt dit. När vi kom fram ligger en bil strax under bron i lågor.

Jag hade med mig kameran och fotade, tänkte att de kanske kan va nått att skicka till tidningen.... Tills jag insåg att nån brunnit inne. Då va de inte lika lockande längre. Såg även att Norran.se inte ville ta emot bilder och det förstår jag. Hade inte tänkt skicka in dom ändå när jag insåg..

Det hade blivit en jävla smäll iallafall. Troligtvis någon som kört väldigt fort för sträckan är ju 70 just nu då dom håller på att asfaltera om. Motorn låg cirka 50 meter söder om bilen...

Usch. Middagen kändes verkligen inte god idag.. Jag hann köra regplåtarna i telefon innan polisen plockade bort dom och vet vem bilen står på men det håller jag för mig själv. Körde dom för att JAG ville veta att det inte var någon jag kände..

RIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0