Ops

Råka ta en tuppelur på 2 tim. La mig ner och lyssnade på Mammas nya kille, så de va väl kanske int så konstigt hähää... Fast spela roll idag, inget händer och dåligt väder.

Bara de är uppehåll imorrn så ska jag gå till kiosken i Frostkåge och hoppas de är nån jag handlat av förut som jobbar så ja kan köpa cigg. Har för mig att de endast är nån enstaka gång ja visat leg, och då va de en tant som jobba. Om int annat så bli de en fin promenad bit =)

Fast ja funderar på att skitai de där ciggpaket och köpa Spotify istället nu när ja faktiskt ha bättre ljud till datorn. Men å andra sidan behöv ja väl cigg till helgen då de är bröllop. Dagens i-lands problem!

Nu ska ja göra fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0