Överraskad

Hade totalt glömt bort att ja städat innan ja for så de va ovanligt att komma hem till nåt som inte va ett bombnedslag.. Fast nu ha ja ju vart här några timmar så de börjar arta sig igen ;)

Köpte nya hörlurar idag så ja kan börja ut och gå igen. Vägrar att gå utan musik! Blev som vanligt Koss för 199:-. Dyrt men väl värt pengarna, har aldrig haft bättre ljud och då har ja haft freestyle/cd/mp3 sen ja va vääldigt liten. Kommer ihåg tiden man fick spela in på band från cd eller radio, de va tider de :P

Nu ska ja göra mig nåt att äta och sen sätta mig på Flashback medans nagellacket torkar. Förut så hatade ja den sidan, eller nä int hatade, men förstod int syftet. Nu har ja mer och mer börja känna ett litet beroende, de finns fan en jäävla massa att läsa om.

Just nu är ja inne på folk som pundar. Finner de intressant då de är ett liv som är långt från mitt, eller i min vänkrets. Har aldrig vart uti de där överhuvetaget. Blev erbjuden att röka hasch en gång men tackade nej för ja va så trött och ingen drog har passerat kroppen sen den gången heller :P

Eller att läsa om hur starkt beroendet är, när en avtändning kan vara en bakfylla x 50 men ändå fortsätter man punda..

NÅJA nå gotte va de ju! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0