Pass

Hmmm kom och tänka på att ja kanske måst göra ett pass iallafall för att kunna legitimera mig inför körkortet.. För ja måst ju på Transportstyrelsen och ta nytt kort + skriva under skiten. Och har för mig att då går de int ha pappa som legitimation... Men men, ska kolla upp de till veckan.

Fast de kan ändå vara värt. Då får jag ett pass, sen tar de väl säkert några dagar innan ja får körkortet när ja väl få köra igen, så då måst ja ju ha ett leg om ja ska köra.. Är fan värt att betala 400 för ett pass som ja bara behöver några dagar. Är så körkåt!

Men ja har då fan stått mitt kast. När Robin hämtade mig igår va första gången som nån hämtade mig, som inte hade nått ärende förbi mitt hus eller i stan. Annars har jag åkt buss 1 gång eller helt enkelt stannat hemma. Fast dagarna går segt nu... Men de går ju framåt iaf =D


Kommentarer
Postat av: mia

ja gillar du sås så är de absolut rätt metod ;)! haha. dock kommer du märka att lchf kommer bli mer en livsstil än va de är en diet, jag kommer förmodligen fortsätta ett bra tag till framöver bara för att jag mår så jäkla bra sen jag började med lchf. har hälften så mkt värk, tappat kilon,fått bättre hy och är bara allmänt mkt piggare :)



sen självklart får man vell fuska ibland om man känner för det, men de är inget du förmodligen kommer vilja göra efter ett tag heller :)man har inte samma sug och behov av all skitmat längre helt enkelt :).

2011-08-21 @ 00:31:00
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0