Stop calling I don't want to talk anymore

Blev som sagt film hos Peji igår, Death at funeral hette den och jag rekomenderar den! Typ alla negrer från komedier va med, haha fyfan va ful :)

Idag va ja ut och plockade ihop skruvar och muttrar som kan va bra att ha i bilen, men de slog mig att snart måst ja ha allt i kupén för mitt bagage går inte öppna på vintern... De är ju lite minus men men, de funkade ju i vintras så.

Sitter och väntar på min skjuts just nu. Har lite dåligt samvete över att Robin hämtat mig nu i veckan men så fort ja får igen lappen så blir de att bjuda igen. Kommer ju fan köra överallt, ska spendera alla pengar på soppa haha :P Saknar tillåme den galna kl 16 trafiken i stan.

Förövrigt så köpte ja äntligen Spotify idag. Tog en stund innan ja kom på hur man skulle göra men efter lite tips från Bellan så gick de bara fint. Men de är fan kasst ljud på de, bättre me Winamp.


Här är trailern till filmen, han är så jääävla ful den vita killen som råka bli drogad haha!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0