Weekend

Mja så va den helgen strax över. Va ju som sagt på korv kalas i fredags hos Plogen men de va trevligt iallafall. Fast sen for alla på krogen och jag hängde med Elin och åkte runt överallt istället. Igår när ja låg och va skitbakis i sängen så slog de mig att faan, ja köpte ju glass på natten! Gick till frysen och kolla, jadå där låg minsann en sån där rund Daim glass grej hahaha. Jävla ärthjärna, ja skulle ju lägga ner sånt där.. Så nu "måste" jag äta upp den ;)

Igår ikväll for ja ut med Robin, vi va till Jörn och kollade läget, sen blev de ett Buremål på Krysset.

Robin gjorde en tabbe igår. Han berättade att han hatar när folk skriver på Fejsbook att saker levererar. Typ Ume levererar, Allstar levererar osv. Så nu har ja börja skicka sms åt han så fort ja gör nåt värt som levererar. Typ äta frukost hahahaa. Han kommer förmodligen bli tokig på mig.

Ikväll står jag för middan, ska bli intressant och se om de blir gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0