What up

Låg och glodde på tv och hörde Hasse komma nerför trappen och prata som vanligt. Så ja locka på han "Kom då kisskiss". Blev föga förvånad när han kom in och släppte av sin midda, en mus, på mitt golv. Han ville väl visa så duktig han vare =) =) Hähä ja nu ska han ju int ta in sina fångster i huset, men så länge de int är en fågel så går de an för mig iallafall. Bäst va en morron när pappa skulle på jobbet, han sto ute och vänta på sin skjuts. Då kom Hasse me en stor jävla sork, så stolt och ville in och visa den. Naaamensi.. =)

Sen kan ja lova att ja inte skulle vilja göra en coctail och käka av de ja hitta i tangentbordet. Fyfan va snuskigt, speciellt me gamla naglar! Och dom är då fan int mina, för ja biter int på dom. Förstår int varför folk har så svårt att sluta bita..? De är ju bara sluta. Och även jag har bitit på mina naglar frentetiskt som yngre.

Får se om min bror kommer hem imorrn, ska försöka få han att köra mig på skroten. Alltså inte för att ja ska dit höhö, men no kanske man skulle skrotats ändå ;) Måst leta bakljus.

Nä nu ska ja leta upp lite grejor på internätet. Råka ta en tupplur på några timmar ikväll, inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0