21 guns

Happ va ska man säga om dagen? Käntes lite ovärt att köra en 10 mil bara för nån timmes utbildning... Men men, sånt är livet :) Drog åt stan sen, hälsade på Bella och sen upp till Robin för att se vraket (hans skoter). Ajsing bajsing, de sög men man lär sig nog av sina misstag också.

Sen hem. Orkar inte he mig ut i de här vädret hur som helst så har njutit av en öl, blir nog en tidigt kväll känns de som. Igår hade ja somnat uppochner i sängen, med kläder, tv och dator på. Dörren på vid gavel. Pappa undra om jag sov, hade tydligen svarat ja så han sket i att stänga dörren eller nåt. Va gode förvånad när ja vakna imorse :P


Blev lite vetrinärklinik här idag. Den äckliga tovan på Hasse som gör såret är borta nu så det är mest ett öppet sår. Dock måste ju stackarn gå med tratt och har utegångsförbud. Haha EJ lycklig kan jag lova.

Suttit och drömt om husvagn. Har väl som kommit fram till att ta E kortet på den lediga tid jag har från jobbet, då behöver jag nästan inte bry mig om vad jag har för ekipage. Okej min 140 får ju inte dra tex Kabe 590 men en 945 får... :) Är dessutom sugen på en 945 som vinterbil.

Aja drömma kan man alltid, och nu kan ju faktiskt en del drömmar bli sann :)



590. Längden på vagn alltså, blir ett fint ekipage :)))

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Jaa det är skitsvårt :/

2011-12-10 @ 01:33:50
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0