Ajm alaajve

Haft full rulle senaste dagarna. I tisdags for ja ju till Bella på dagen sen for vi ner på mellandagsrean. Bad mistake, ja hatar folk. Kl halv 5 fick ja klipptid och ja ja klippte lugg igen men nu skiter ja i de! Mitt hår är helt enkelt inte utformat för lugg men nu har ja då försökt iallafall.

Sen blev de midda på Krysset, sen till Bella sen rejsa ja hem till Ostvik för att hämta vin och kläder. På kvällen blev de pussel, vin och sen körde vi ett nytt spel som ja köpt, Monopol men med Skellefteå. De va skööj. Efter lite för mycke vin blev de bortamatch på natten. På onsda va ja bakis nå jävulskt, fick mig till Bella igen, gjorde mig klar och rejsade hem.

Till Kåge för att åka med Patrik till Boliden och haha fyfan va sjuka folk :P Hade riktigt kul första delen av kvällen även om ja va riktig seg. Resten behöv väl inte nämnas, what happends in Boliden stays in Boliden... Men ja hade då fått skratta så att tårarna spruta :)

Bella hämta oss sen bortamatch igen. Igår va ja då inte så dödligt bakis. Bella hämta mig igen sen blev de en Viking pizza och sen va ja bara hos Bella och dog. Vi planerade klart nyårsmiddan, kommer bli kanon!

Va dödligt trött igår kväll men vaknade inatt med TANDVÄRK! Ball?!
Nä nu måste ja på toa. Idag ska ja no bara på bolaget sen inte göra nånting mer. Men de känns som att ja vart på gröna banken 18ggr senaste 7 dagarna. Skönt att nyårs är över snart och jobb drar igång. Jobbar ju ändå 2 helger i månaden så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0