Alla onda ting är tre

Ja nu är dom bara två förhoppnignsvis. Efter många om och men har väl pappa och jag lyckats fixa dörren fast jag litar inte på den för fem öre, så är den knäpp imorrn är jag rövknullad. Då måste jag försöka spänna fast den inifrån, yeey.... Men ska köra kupé värmarn hela kvällen och natten så att WD40n får gossa till sig och bli lite mildare... Som sagt, går stänga och öppna nu men...


Det andra tinget är Hasse som är trasig. Ringer vetrinär imorrn.

Det tredje är en lagning i en tand som släpper mer och mer. Nu har jag ju visserligen bra tandvård via Boliden, men då måste jag först laga, betala och skicka in kvitto så jag får ut det på lön, och det är ju minst en månad bort då..


Nä nu hoppas jag att det är slut på dumheter och att jag kan få sluta skriva bittra tråkiga klagoinlägg. Vet inte ens varför jag skriver, det blir ju knappast bättre men är väl bra att ventilera sig innan man sprängs. Nu börjar ja må illa också, grädden på moset får ja väl kräksjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0