Brytit röven och strandsatt på Statoil

Haha ja vilken dag. Citerar Patrik i min grupp. "Boliden som är ett så jävla rikt företag har fan norra Europas oskönaste stolar!" True story :P Trästolar med en pytteplatt dyna, alla har skruvat på sig dom här två dagarna eftersom man domnar bort efter en stund :P

Men nu är då Hälsa Miljö Säkerhet avklarat. Dessutom så fick vi sluta redan 14 så jag styrde mot stan och tänkte hälsa på Bella men blev strandsatt på Statoil efter att jag tvättat rutan och fyllt på olja. Har rent ingen jävla aning om va som hände men han ville icket starta, och starta han så ville han bara dö för mig.

Va och ruckade i alla jävla kablar som fanns men fann inget fel. Väntade på att Bella skulle komma och vrida om nyckeln medans jag skruvat loss tändstiften och kollat gnistor men då starta han och gick precis som vanligt. Så ja tillslut fick ja mig hem iallafall. Va bara in på bolaget en sväng, men va hemma 16:30 :P

Nu återstår de bara och se om jag orkar fara till stan och supa skallen av mig. Är sugen men inte sugen på nån krogsväng överhuvetaget som folket kanske ska ut på. Känns faktiskt grymt skönt att ta helg efter en vecka med jobb, eller ja utbildning, men ändå :) Helg med rätt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0