Dagen

Haha ja va fan ska man säga. Haft bergteknik hela dagen, vart hungrig mestadels hela tiden. Sista timmen gjorde vi det förbjudna och började på rasten prata om vad vi tyckte va gott, typ godis, chips, ostkrokar osv. Det gjorde ju inte precis saken bättre att man inte slutat och dessutom hade okört 5 mil hem :P

Sen blir man proppad med info hela dagarna, tillslut tar det stopp. Även om föreläsaren är bra så har iaf jag en gräns, va gode less mot slutet. Men får väl lägga mig tidigt ikväll och vakna utvilad med stadig frukost :P

Hem och göra midda, åt som en häst. Va bara ner och starta datorn, tyckte de lukta kattskit men såg som inget, trodde de komme från kattlådan. När jag ätit och går ner så upptäcker jag en jävla massa skit just nedanför sängen och de va fan ett under att jag inte klivit i de! Kattjävel.

Sen paja typ skärmen, eller en sladd men lyckades hitta en ny.

Nu ska jag fan inte göra ett skit :P Bara jäsa tills de blir sovdags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0