Det löser sig

Ja idag är jag inte lika bitter :) Även om dagen började skit. Läste i mitt horoskop att alla lejon kunde förvänta sig en lugn dag.. Jo tjena. Började morgonen med att ge trattkatten dispans när han skulle äta, stängde in han i köket med mig, då pissa han i ett hörn. Sen fick jag såklart jaga rätt på han för att få på trattsatan igen..

Sen så skulle vi bara gå till 12 idag, visade sig att de va fel i schemat. Inte kul när man planerat saker.

Men så till det bra då :) Nu har jag heta arbeten behörighet, behöver den väl igentligen inte för jag kan inte svetsa eller nåt men det är krav på det när man är under jord. Och gratis är ju gott :) Dörren på bilen funkar, sköönt. Sen har jag spenderat kvällen med massa fint folk :)

Skrattat så tårarna sprutat :P Det är verkligen folk som jag aldrig har tråkigt med! Vi kanske inte ses så ofta, men när vi väl gör det så är de full rulle :) Och Linda va en tjockis, nästan lika stor som när hon va fullt gången med Cornelia, nu har hon bara gått halva tiden med tvillingarna hihi :)

Va väl inte lika kul att köra hem, men väl hemma så såg jag att Hasses sår blivit bättre :)

Summan av kardemumman, fina vänner och en mindre trasig katt och bil gör dagen mycket bättre! Kommer bli tungt att stiga upp imorrn men de är de värt :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0