Gamm

Gammkärring är vad jag är. Tycker mest jag sovit hela helgen, som igår så somnade jag nog innan kl 20 vilket resulterade i nästan 8 timmars sömn :D Det känns najs. Om ganska precis två timmar ska jag rulla mot Boliden och jag hoppas att sata timern jag kopplat in till motorvärmarn funkar. Litar inte på såna där grejor, dom har svikit mig förr.

När jag väl börjar i gruvan kommer det finnas stolpar så man bara knappar in när man ska hem så fixar den sig själv, det är ju skönt.

Hungrig som en varg är jag, kanske stiger upp en stund tidigare och äter go frukost.
Igår satt jag och drömde om MIM Juventusfälgar till bilen. Tycker de är så jävla snyggt med djupa fälgar. Har 4 st på kroken men skulle vilja köpa dom nya men de verkar inte finnas...?

Jaja annars hade jag inget på hjärtat. Adjö.


Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-05 @ 06:07:54
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0