Gammal och gaggig

Haha ja de blev då inget supa för min del ikväll, somnade på kvällen och vaknade kl 22:20. Men kanske lika bra det då vi ska baka pepparkakor imorrn och jag ska bygga ihop mitt pepparkakshus.. Och förra året va jag så djuriskt bakis att jag fortfarande va full vilket resulterade i att jag satt delen med dörren till huset upp och ner. Det roliga är att jag verkligen försökte att få till det bra, men ändå blev det tokigt.

Fast jag har avnjutit ett glas vin iallafall, det är jag värd. Dock bör jag inte vara bakis imorrn iaf :P Har fan två tuber med glasyr, blir att kleta på pepparkakorna också. Fuskar med att köpa färdig gräddad men kanske blir ett garage till ändå. Måste hitta åt Cadillacen som jag hade till förra året :)



Förra året.
Hemmagjord glasyr och som ni kan se så sket jag i hur fan Nonstop:en hamnade :P

Kommentarer
Postat av: Alice

Du ligger i lä :) Förra året gjorde jag ett pepparkakshus med min kompis barn, som var fyra. han gjorde ett, med min hjälp, och jag gjorde ett. Alla, och jag säger alla, trodde att det huset jag gjort var byggt av fyraåringen. (Och tvärtom.)

2011-12-05 @ 06:36:44
URL: http://alicesnation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0