Hångel

Yeeeah idag har jag minsann hånglat med Mini-Anne... Heh de va längesen sist ;) Nä men som sagt HLR idag och tror aldrig att man kan få för mycket av det. Även fast jag gick senast i Februari så va det mycket tankar "Ja just ja, så var det ju..."

Man borde nog gå en gång per år för att hålla det färskt, fast samtidigt hoppas jag att jag aldrig kommer ha användning för hjärtlungräddning, om ni förstår...

Drog åt stan och snabb tvättade bilen. Först ett varv med högtryck, sen en gammal svamp, sen högtryck igen. Hade tänkt göra det jätteseriöst men sen slog det mig vilket väder vi har.. Men nu är iallafall fälgarna samma färg som do ska vara :)

Idag fick jag veta att vi ska äta julbord till veckan i Svansele och antar att de är på de där vildmarkscentret, har aldrig vart dit.. Inge bra för min del, kan ju gissa att de finns uppstoppade fåglar överallt så jag skickade faktiskt iväg ett mail till dom haha. Vilken tönt jag är, men kan ju kanske va bra att fråga när man undrar så jag inte tvingas vara bordsgranne med en tjäder eller så.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0