Julafton

har varit helt fantastisk. Mest för att jag verkligen vant mig vid tanken nu att det bara blir våran familj. Kanske låter konstigt men för 3 år sen eller så fick jag vet att vi inte skulle va hos min faster på jul, som jag vart varje år i ungefär 20års tid.. Så klart de blev lite konstigt, första året kändes de bara knäppt men nu känns de bara bra :) Och skönt att få rå om bror min lite, blir ju lite långt att hälsa på i Afghanistan nästa år...

Fick dom två sakerna jag önskat mig som va en Puma parfym som jag använt sen min ungdom och ett presentkort på klippning plus lite till :) Först blev jag lite besviken över att bara få presentkort, men sen när jag börja räkna på summan av presentkorten tillsammans så blev de inte så tokigt ändå :P

Ska då försöka få första möjliga klipptid :)
Nu blir de nog snart sängen, va trött redan innan Kalle men hann inte sova. Får ta igen de inatt istället :) Längtar till annandagen då det blir middag hos faster!! :)

God jul och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Elina

På ett sätt är de ju skitbra att få presentkort på specifika ställen istället för pengar som man oftast bara bränner iväg på alla möjliga småsaker och så är pengarna helt plötsligt slut å inget har man fått för dem :D

2011-12-25 @ 12:17:13
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0