Julen är här

Full rulle heeela dan. Började med att fara mot Pite vid 07:20 tiden med Robin för att hämta hans skoter. Ingen aning om varför han ens prompt skulle ha me mig, de va jag, Sunky och Fuling. Han lastade skotern själv men sa att han ville ha moraliskt stöd. Haha, han har ändå vetat i en vecka att han ska köpa den :P

Men men sen hem, sova en lillstund, upp och göra rom-bomben till imorrn, in me granen. Broder kom hem och lagade midda. Saffrans nånting broccoli soppa med räkor. Jag fick skala räkorna haha, slita för födan.

Sen klä granen och ta de lungt en stund innan uppesittarkvällen. Bella kom förbi och vi bytte julklappar :) Tack bejb! Gav hon en Desperate Housewives kokbok :) Ska köpa en själv, vi kommer nog ha mycke kul nästa år med att laga mat och dricka margaritas ;)

Jag vann föresten på Bingolotto :D STORVINSTEN V70!! :D Nä men däremot en Sverige lott. Får väl se, kanske blir miljonär ändå ;) Pratat med en fining har ja också hunne me :)

Druckit starkvinsglögg för första gången, och tror nog att ja föredrar den alkoholfria Blossa haha :P Men smuttat på två öl. Nu ska jag dricka upp min tredje sen blir de dusch och sängen. Upp och skala potatis i satan imorrn :)
Godnatt med er!






Gulligaste julgranspyntet :P Från 50talet i glas :)




Pappa va lite trött :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack detsamma! :D

2011-12-24 @ 00:33:23
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0