Men nå så jääävulskt

BRA! Åh jag är så glad! Julbordet gick bra trots miljoner uppstoppade fåglar, gott och trevligt. Men de va ändå lite sorgligt att de är sista gången jag ser en massa människor som jag lärt känna eftersom när vi väl börjar gå skift så går vi om varandra hela tiden. Förmidda slutar 16 och jag börjar 18 eftersom dom spränger då och måste ventilera ut luften.

Men fort var de gjort att vi styrt ihop en avskedsfest på onsda :) Kommer bli kanon! Har fått brosan att hämta jag och Patrik på kvällen :)

Paketen snart inslagna, ska sätta mig ikväll och skriva upp vad som ska handlas, hämta en skoter imorrn med Robin sen är de faan jul.

Är pissigt jävla glad idag :) Puss på er alla!


Föresten så kan de nog va rekord i att styra upp en fest med folk som bor på väldigt olika platser, har familj osv. Vi småpratade om det vid 14 tiden idag, sms:et om att lokal och allt va fixat kom vid 17. Fan rekord! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0