Pepparkakern

Huuuga, har inte gjort ett skit i helgen. Igår så satt jag ihop pepparkakshuset och ja, de blev kanske bättre än förra årets ändå :P Får fixa en bild så ni kan skåda mästerverket. Sen sov jag typ.

Vilket då resulterade i att jag vaknade ca 02:30 inatt, hungrig och jäävligt sugen på skräpmat. Men efter nån timme smög jag upp och hämtade pepparkakor och mjölk istället :) Idag gjorde jag även ett garage till mitt hus och HAHA, där kan vi prata katastrof!

Skulle inte parkera min bil i det iallafall, de blev så jävla krokigt eftersom jag gjorde det från grunden alltså gräddade egna plattor. Men de ser bra ut på långt håll :P Har cp ont i fingrarna efter att jag pressat ut kristyr som ett mongo i två dagar. Imorse fick jag även rejsa till Kåge för att köpa mer deg, de räckte inte. Orkade inte byta kläder så for i mina pyjamasbrallor. Andra gången den här veckan jag är till Kåge i pyjamasbyxor.



Ikväll händer nog ingenting heller. Måste göra matlåda och jag hatar verkligen det. Är så jävla drygt och speciellt när man inte igentligen känner för att äta nån direkt midda så MÅSTE man för att ha lunch nästa dag. Göh.
Nu ska jag bajsa, det tränger på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0