reohig98eraqwi

Tog beslutet att va nykter igår och de va nog ett mycke bra beslut. Klockan va ändå så mycke när jag fortfarande va oduschad så orkade inte. Ville inte heller va bakis då vi ska till faster på middag idag för när jag har bakisdagar vill jag inte ha nånting jag måste göra alls.

Såg film och myste istället :) Ska ju ändå supa i övermorrn så ja överlever nog :P Sen nyårs på lörda då.

Nu måste jag sätta mig nånstans plant för när jag satt och skrev så lossnade min piercing i läppen och den är lite svår att få dit för jag har kulor på båda sidor och kulan är inte stor... Men de löser sig nog, känns konstigt att inte ha nått att bita på efter 5 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0