Rövfen

Mm har ont i lillrumpan eftersom vi haft säkerhet, miljö, hälsa idag och suttit på jävla osköna stolar. Men de va kul när vi hade om ergonomi för vi hade en föreläsare från... Previa, de va en karl som va från Lycksele. Han hade både skön dialekt och va rolig, en av de bästa föreläsningarna jag vart på i mitt liv. Gillar sånt, då blir de inte så tråkigt.

Samma sak imorrn, ser inte fram emot att sitta men men. Är då glad iallafall, gick till tjejen som fixar lönerna idag och sa att jag ville ha igen rese ersättning för läkarundersökningarna osv och haha, med det plus tre dagar jobb så får jag in nästan dubbelt med pengar än vad jag fick av AMS på en hel månad. Har ändå en slant som väntar från dom också så jag ska nog klara mig iallafall.


Kanske borde tvätta bilen, kommer väl behöva en 15 tvättsvampar eller så. Har aldrig haft den så skitig, fast samtidigt vill jag vänta tills de blir vinter. Ger ju som lite att tvätta nu...

NÄ om man kanske skulle göra sig klar för natten, är trött. Imorrn kl 16 är det helg, enligt schema iallafall :)



Hahahaa. Finns i Lule

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0