Samma sak varje år

Har just beställt Bellas julklapp så då va den första avklarad.. Men då va de ju några kvar och har samma problem varje år. Mamma kan önska sig saker, brorsan också men pappa vill som vanligt aldrig ha nåt och va ska man köpa till nån som redan har allt? Dessutom brukar mina julklappar bara stå oandvända ändå haha :P

Nä får väl ta mig en funderare. Presentkort går ju alltid men de är ju så jävla tråkigt på ett sätt..

Men men idag har jag plöjt igenom Mysteriet på Greveholm och nu kanske det blir Sunes Jul. Innan julafton måste jag hunnit se A nightmare before christmas, Ensam hemma och Tomten är far till alla barnen de är tradition. På freda blir de Bingolotto as usual.

Kanske hinner göra om min fingermustasch i veckan också :) Blir bra grejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0