Schema och skift

Idag fick jag äntligen info om när var hur. Hade inte alls samma folk på mitt skift längre, och jag har då två stycken ur min utbildningsgrupp på samma och de känns jättebra! Dessutom så har vi ju ledigt 23 december till 1 januari, men jag hamnade på sista skiftgången vilket betyder att jag inte börjar föränn den 9:e januari med eftermiddag.

Långledigt och betalt, fyfan va najs :) Så nu vet jag ju att alla jämna veckor jobbar jag. Kommer missa valborgs och julen. Valborgs skiter jag väl i, julen hinner man ju ändå med att fira litegrann + att jag får ju fina pengar då :) Men ledig midsommar, nyårs och Power Meet veckan. Söker jag semester veckan efter så är jag ju automatiskt ledig tre veckor.

Snart så får vi börja leka med maskinerna, det ser jag fram emot :) Vi hade en hel dag med hjullastare också, då kanske man får damma av sina kunskaper. Va ju ett tag sen sist hehe.

Firade detta besked med en dejt på Krysset med Robin. Imorrn är jag också ledig, eller vi har en "friskvårdsdag". Hehe.

Nä de här kommer blir jävligt bra. Framtiden ser ljus ut :)))))



Happyfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0