Slaskbajsväder

Hela dagen började me att min motorvärmare gjort så att jordfelsbrytaren på huset utlöstes :S Så summan va att vi va utan ström imorse då eftersom jag har bilen på timer.. Har nog kommit in salt och skit i själva kontakten. Pappa hittade en annan men nu måste jag öppna huven varje gång ja ska ha motorvärmare.. Sen va den lite kinkig att få ut.. Men jag överlever nog, så länge inte huven fryser igen :P

Blev en väldigt kort dag. Först hade vi bara lite info i Folkets Hus sen bar de upp till Kankberg för att kolla in utrustningen. På väg ut till bilen så råka jag stupa haha, va snorhalt. Blev retad resten av tiden :P De såg då fint ut däruppe, allt är ju nybyggt :)

Sen hem i slaskbajsvädret. For på kiosken och köpte baguett, nu ska jag vila (läs: sova) en stund, sen sätta mig med de två sista Atlas Copco proven jag har kvar och julpynta klart ikväll.

Sovmorron resten av dagarna som är kvar, tjoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0