Snaart kommer änglarna att landaaa

Jao igår blev en lugn kväll. Fast jag hade helst velat vare stupfull av en stor anledning. Men jag va hos Bella istället, vi såg film och pratade massor. Jävla... GÖÖHH! Men men... Vi såg Fucking Åmål, haha fyfan va nostalgi.

Sen när ja skulle hem där vid 2 snåret inatt så gick inte bildörren att stänga. Nått frös ihop eller fastnade när ja öppnade den. Spenderade 10 min på att försöka få igen den, blev vansinnig 874598 gånger om. Men tillslut så fick jag mig hem iallafall. Idag står tvätt, städning och julpynt på schemat. Och göra matlåda.

Måste komma ihåg imorrn att jag inte ska hem utan till stan direkt eftersom de är adventsmys där. Fast ja kanske inte behöver nån matlåda...?

Går nämligen bara till 12 imorrn, heta arbeten. Men de löser sig nog.


Fred och lugn inatt i människoland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0