Värt

Köra 10 mil för 30 minuters utbildning. Men men ja får ju igen de om en månad så :P Men de va fan me livet som insats imorse. Vägen mellan Sandfors och Svanström va helt oplogad och full i tvättbräda så jag låg kanske på 50 hela vägen. Inte ball att få möte. Patrik i min grupp hade kört samma väg men kört av vägen för att den mötande bilen inte höll ut heller.

Sen muppen som låg och slicka mig i röven, vafan tror du? Att du ska få dig om när de just så pass finns ett spår i mitten av vägen?! Ge lite rum för faan.

Drog åt stan när ja va klar, såg film med Linda medans Bella låg och snarka :P Efter de upp på Jula och köpa smörjgrej till listerna sen brassa hem. Skruvade ihop dörrsidan lite mer men inte allt än så länge.

Ikväll blir de nog lugna puckar, va jäävligt tungt att stiga upp imorse. Imorrn väntar brandkunskap har ja för mig. Adjö.



Föresten så fick ja känna Lindas ena bäbis sparka idag :) MYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0