Visst är det väl själva faan

Nån däruppe verkar vilja straffa mig så fort det går bra. Har haft en bil nu sen Maj förra året som fungerat iprincip felfritt men nu kan jag inte stänga förardörren. Skitbra! Nånting innanför dörrsidan har frusse till för det går inte trycka ner låsknappen heller...

Bilen fungerade felfritt hela förra vintern men nä, såklart när man fått jobb och MÅSTE ha bil, då ska de jävlas. Jag hoppas att Robin har tid att komma hit en stund ikväll så vi kan riva dörrsidan och försöka lokalisera problemet, annars får jag va hemma imorrn och de är ju inte så jävla bra....

Sen hade de ju vart lite enklare om de fanns nån plats att köra in bilen på, vi har ju för fan två bils varmgarage, men ena sidan är upptagen av brorsans bil som stått där i 10 år nu, andra sidan är bara full i skit.


Trasig skadad katt, trasig bil och inga pengar att köpa nån annan vinterbil heller. Hade jag fått ut full månadslön nu den 15:e hade jag lätt gjort det! Vill bara supa ner mig och sova. Faan

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har inte nånstans du kan ställa in å tina upp den eller ställa emot nåt på utsidan så dörren hålls stängd åsså ställa kupévärmarn så den blåser mot ? Förut när jag hade volvon hade jag svinofta problem när de vart kallt att som du säger, som att nå i mekanismen frös ihop så de bara var som stumt när man försökte stänga.

2011-12-11 @ 16:19:50
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0