Zzzzz

Idag va ja riktigt trött, va gode nära att somna några gånger. Färden hem va fan ett helvete.. Hamnade baki tungbärgaren som kom med en Renfors bil redan då jag svängde ut från Boliden och låg då efter den 3 mil till stan i ca 60. Men då har jag ju problemet med att spolarvätskan far på taket och torkararmen är slapp så vissa stunder såg jag absolut nada, va rena faran ute på vägen.

Men vafan ska man göra, hem måste jag ju. Kanske va lika bra att jag fick ligga och köra sakta fast dom andra i den jäääävligt långa karavanen va säkert irriterade men varför ta risker? Man kommer ju fram ändå.

Ikväll blir det nog lungt, har visst sovit en lillstund till Mysteriet på Greveholm. Ska göra fika snart, kanske ta en iskall godnatt öl sen hoppas att John Blund återvänder. Blir kanske en tripp till Pite och kika på en skoter imorrn, fast inte åt mig men kan väl vara sällskap.

Sen hoppas jag på att få bli kanonfull imorrn kväll. Yeah.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe jo det är ju det som är så kul med hundar att dom alltid blir överlyckliga när man ses :D

2011-12-17 @ 12:23:34
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0