Alla hjärtans dag

Japp den dagen kom i år också. Jag och Jacob skulle ha firat två år tillsammans idag men vet ni vad? Jag sörjer inte. Även om de tog slut så efter regn kommer solsken, så är de bara. Iochmed de har ja verkligen bara gjort som jag velat och fått träffa en jävla massa fina människor.

Jag har min fina vän Robin, min fina vän Bella och alla andra. Jag har tak över huvet, föräldrar som älskar mig, en bror som alltid ställer upp och jag skrattar vissa dagar så jag grinar så vem är jag att klaga. Visserligen hade ja tänkt supa den här dagen me Bella men jag har som sagt teoriprov på tisda = dålig idé. Får väl se om man får fira på tisda iställe :)

Sist men inte minst, jag fick tag på en huvudbromscylinder ikväll gratis och nu återstår bara att se om den är ok, sen så starta Volvon i -26 utan motorvärmare :) Bara de gjorde helt klart min dag! Tungstyrd och tungväxlad men OJ så fin :)

Kärlek åt alla fina människor som finns i mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Miia

Ha en bra alla <3 - dag vännen!!!!

2011-02-14 @ 10:36:13
Postat av: Åsa

Desamma Mariia!!! <3

2011-02-16 @ 00:36:57
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0