Ännu mer bajs

Borde sova men har snöat in på alla dessa nätbutiker.. Nu sitter jag och försöker fundera på hur man gör om man vill beställa från Amazon.com. Jag fick ju James Dean dvd boxen 2005 men jag har ju som sagt av nån konstig anledning lagt den nånstans och vet inte vars den är.. Jag vet att jag hade me den till Malå en gång, eller om de va till Ume.. Jag vet bara att de va i samband med Jacob sen vet ja inte vars den tog vägen :(

Jag kan ju alltid samla på mig filmerna själv men de är en dokumentär som ja är ute efter som heter Forever Young och ja hittar den inte i Sverige. Nån som vet hur man handlar därifrån??

Om nu dvd boxen skulle dyka upp så gör de inget, kan aldrig få för mycke av James Dean :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0