Crazy cat lady

Dennis har förutspått att ja kommer bli som den galna kattkvinnan i Simpsons när ja blir äldre, och de är väl inte helt omöjligt me tanke på min kärlek till mina odjur. Därför tänkte ja bjuda på lite bilder som ja tagit när ja igentligen skulle ha läst i Tungboken inför teoriprovet, men ja klara de ju ändå. Häh!


Crazy cat lady




HAHA ja önskar ja hade nånting bra att skriva på den här bilden. Fulkatt :)


Hasse ramlade ner efter den här bilden va tagen






Två vita morrhår :)


Äh nog me kattbilder nu, folk kan ju tro att ja är galen på riktigt. Men de är kul att ha foton för dom kommer ju som sagt inte alltid finnas...

Ja gjorde jävla go midda! Stekt lax med ris, broccoli och såååås. Blir nog de till lunch imorrn också :) Om ja inte ska och åka lastbil med Linus. Idag försökte ja mig på att slå kullerbyttor, kom på att ja inte gjort de sen... Ja, kanske på gymnasiet? De gick inte alls nå bra för ja braka in i ett skoställ. Bara inse att man inte är lika smidig som förr haha!

Nä ja bjuder på en bild på senaste tatueringen som Johanna gjorde på mig, vet inte om ja lagt ut nån tidigare. Den är inte klar som sagt, en liten hyllning till mina föräldrar :) Ja hade faktiskt lite problem me vars ja skulle sätta den. Först tänkte ja på vänster underarm men sen börja ja inse att mina föräldrar kommer ju faktiskt att gå bort en dag och då vet ja inte om ja vill ha något som påminner om dom som ja kan se varje dag..

Om ni förstår va ja menar? Den dagen, gud förbjude, dom är borta så då kan ja ta ett beslut om ja vill sätta nånting nånstans väldigt synligt för mig.

Blä, ska tänka på nått kul nu! :)


Nygjord och o-läkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0