Dagens

Roliga: När ja kom till körskolan imorse och mötte min lärare så sa han att mitt diagramblad hade suttit i sen vi körde igår och stått på annat arbete då i flera flera timmar. Då sa han nått i stil me "Ja så att jag och den ja körde med tidigt imorse vi fundera på va du hade gjort, så vi kom fram till att du haft vilt sex hela natten!" Ja tappa hakan. Aldrig nånsin har en sån vuxen människa sagt nå sånt till mig! Tillslut kom de fram att de va Robin som sa att han skulle säga de, men vafaaaan haha! Fattar då inte ens att han sa de, ja visste inte va ja skulle säga :P

Oroliga: Försovde mig. Eller ja hann i tid till lektion men va bara slänga i sig frukost och fara, va inte precis så som ja planerat min morron. Dagen blir förstörd såna gånger..

Nåja ja for till Robin idag så han kunde kasta saker i mitt öga men de gjorde han inte så då for ja hem. Har ännu inte kommit fram till om man kan bli full på likörgodisar, har inte engagerat mig så mycke. Om allt går bra imorrn så ska ja faaan städa mitt rum. Har ju levt i misär nu i typ 2 månader.

Förövrigt så måste Erik och Mackan ha världens roligaste jobb! Först Gumball 3000, sen få göra 99 saker innan man dör, få det betalt och sen få betalt för att göra dom! Gah! Vet tusen roliga saker ja skulle göra! Typ köra Nascar och rida på renar i dynfyllan, köpa en grävmaskin och gräva överallt, och massa annat.

Nä nu ska ja läsa som vanligt. Skit ner er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0