Fail

Blev ännu mer fail ikväll. Skulle koka ägg och göra en macka med kaviar. De första ja gör är att kasta ett av ägget i golvet, bara nån centimeter från att träffa Hasse. Fattar inte va som hände, bara kastade iväg de haha! Sen skulle ja sockra mitt te, då lyckas ja kasta socker på mina mackor med ägg och kaviar.. Mums.. Tillsist så lyckas ja kasta en av mackorna i golvet. Fattar inte va fan de va me mig :P

Nu blir de My Name Is Earl, läsa och sen upp imorrn för lunchdejt med Robin på Krysset, förbi körskolan och göra faser, följa Mia till Johanna för hon ska tatuera sig och göra nå mer små ärenden. Broder kommer hem i helgen då jävlar ska ja haffa han och kolla över mina bromsar! Börjar va less på att knappt våga bromsa..

På tal om bananer så kom mina nördbrillor idag och mina första tanke va "vafaaan ska ja me dom här till.." men dom kanske fyller ett bra syfte nån dag :)
Fräs nu ska ja se mer serie. Adjö.


Haha ja älskar den här bilden. Den visar ju att katter är överlägsna och smarta medans
hundar är underlägsna och dumma. Eller hur? ;) Hihi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0