Försökt

Ja ida har ja försökt plugga på riktigt. Ja och Robin skulle ju på körskolan och nöta faser men han är och kör lastbil? Que? Då ides ja int fara utan skulle plugga hemma då..

Men ja har iallafall försökt och hittils har ja komme på va som är roligare att göra:
- Sitta vid köksbordet och glo ut
- Leka med katterna
- Ta kort på svartkatten
- Få svartkatten att busa
- Studera allt skrot på mitt rum
- Äta

Men ja jobbar de iallafall.

Skrev på fejsbook att ja va glad över att min bil starta i -26 utan motorvärmare och ja förstår rent int att folk ens orkar kommentera att deras bil gjorde de också, eller startade i kallare temperatur eller va fan som helst. Självklart finns de bilar som startat i kallare temperatur men kan int folk bara va glad med mig att MIN bil gjorde de i -26?

Kanske skulle ha skrivit hela historien som är att ja aldrig startat den så kall utan värmare under hela vintern.. Va glad eller inte bry sig och skita i att kommentera..?

Fast nu ringde Erling och peppa mig för provet och sa att vi skulle fixa garageplats hos han till min bil :) Bra bananer! Nu ska ja fortsätta läsa så gott de går, blir nog upp tidigt imorrn och göra faser innan provet. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0