Ha ha x2

Va just ute och kollade Norrlandskontakten och HAHA ja skratta faktiskt lite åt mig själv. Fick ett mail från en karl som alltid skriver åt mig när han är full, och nu har ja då svarat när ja va full för ett tag sen. Som sagt så svarar han jämt när han är full, lite skumt. Han har skrive åt mig tidigare förra året men verkar int komma ihåg mig så när han fråga vars ja bodde så sa ja Jävre.

Han tyckte de va konstigt eftersom de står Skellefte på min profil men ja lyckas väl prata bort de. Iallafall så... Nä ja ska visa hela konversationen iställe, de blir lite roligare att läsa. Ska kanske tillägga att han är från Skellefte också.

Han: Var bor du ungefär?
Jag: 4 mil norr om böösk. (byske)
Han: bööösk förstår man ju, haha Men norrom byske, du är ju typ i Piteå då???
Jag: nä innan pite skite
Han: 4 mil norr om byske så är man nästan i Piteå, varför står de då Skellefteå på din sida? :D
Jag: äh va int så petig
Han: Haha, 7 mil från Skeå,men ok vi kan kalla det skeå. Närheten av Jävre eller? Har sommarstuga å släkt där
Jag: Japp Jävre
Han: Varför bor du där? No offense lixom, men känns som ingen håla för en singeltjej
Jag: varför skull ja int bo där? :O
Han: Haha, känns bara långt från allt :D Uppvuxen där eller? Har spenderat typ halva min barndom där med min kusin. Sen har vi sommarstuga på bergön, mor å far är där hela somrarna, jag å mina polare då å då
Jag: jaha fast bergön sug :S
Han: Nädå, södra sidan är underbar. Dock inte västra å norra sidan som både är utan sol å har grannar tätt inpå knuten. Vi har sol hela dagen å mycket lite grannar, awesome :) Får väl bjuda ut dig nån kväll till sommarn
Jag: nä fyfan bara ha tar allt som har me de å göra. FYFAN
Han: Haha, vadådå?
Jag: Bara dåligt usch fyfanjävel sönderknullade fitthora med läderfejjs!

Stackarn som ja lyckades lura att ja bodde i Jävre, hata Bergön och dessutom drog en replik från "Torkel i Knipa" filmen.. Men äh, ja minns senast han skrev så påpeka ja att han va lite pedo, han är rent så gammal att vore ja 14 nu skulle han va ett peddo. Han tog illa upp och sluta skriva haha! :D





Edit.
Fick just det här från han: "Vi ska ha en liten fest i våran stuga på bergön om två veckor, inte sugen på komma?"
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo.. ibland har dem ju sånadär muslimska högtider men jag har googlat och det är ingen än på länge så vi får leva i undran om varför dem handlade så mycket haha.

Shyssta killar det verkar finnas där på Norrlandskontakten föresten ;)

2011-02-12 @ 08:31:51
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Oj, såg nu att ja hade en till kommentar från dig.. min trogna läsare haha. Jo jag har skaffat mig en facebook nu i förra veckan.. måste ju hänga med i det moderna samhället ;D

2011-02-12 @ 09:43:30
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Linn

Jo jag kände att jag var less på Skellestan så jag tog mitt pick och pack och flyttade ner hit. Har en kompis som flyttade hit i höstas och jag har varit och hälsat på en gång och gillar staden. Så varför inte tänkte jag :)Känns som att måste passa på att göra något innan man sitter med ett fallfärdigt hus och 10 ungar i bastuträsk.

2011-02-12 @ 10:38:33
URL: http://linnsing.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jo, det finns sådana jävla kufar..

Till exempel så var det en kille som mailade mig och undrade om jag var kissnödig vid tillfället.

Han berättade för mig att det var väldigt erotiskt om en tjej kissade utomhus, på asfalt, så man fick se kisset bilda små bäckar... HAHAHA

2011-02-13 @ 04:52:14
URL: http://rabidronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0