Ja de är fredakväll och dans i folkets park

Själv sitter ja hemma och jäser men de gör inget, orkar ändå inte starta bilen ikväll. Men ja ska inte ropa hej än, som sagt så kan ju mina planer för en kväll ändras ganska rejält så ja ser väl.

Måste hoppa i duschen och rensa benen från lite vinterpäls för de verkar bli partaj imorrn så Mia om du läser de här så kommer ja gärna imorrn :) Eller, du har inget val haha! :D Känner mig faktiskt peppad för en gångs skull så hoppas de blir bra.

De blev tacos till midda. Eller ja för min del blev de nog smältost med tacos me tanke på hur mycke smältost ja brukar gegga ner. Åh smältost ♥

Nä nu ska ja ta min nya Bilsport Classic och gå på tjotta. Adjö

Kommentarer
Postat av: Mia

jag fattar ingenting, folk pratar om att dom ska vara istan? :O har du ngn aning om hur de blir?? :P

2011-02-19 @ 09:05:46
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0