Jag har snott två renar

HAHA ja råka hamna på flashback ikväll och hitta rubriken "Jag har snott två renar". Första inlägget lyder:
"Hej

Ja det gick omkring en massa renar här, de var vana vid folk tydligen, så jag band fast två runt trädet här ute. De har mat så de klarar sig, men vad ska jag göra med de? Ena är nästan helvit, den är finast."


HAHAHAHAHA de va fan de roligast ja läst på länge! Orkar nog inte läsa hela tråden men de verkar som att han ska behålla dom iallafall :P

Sen skriver han: "Här dödas inget, jag är numer same, kravet är väl att man har renar? Nu ska jag nog mjölka staten på bidrag, fast jag har ju bara 2, så jag lär nog inte få några bidrag. Blir ena tagen av ett rovdjur får man ju statlig ersättning iallafall."


Läs själva :) https://www.flashback.org/t1442533
Är väldigt troligt att allt bara är bluff, men de va fan så roligt ändå. Visar sig att han är från Lycksele också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0