Jahapp!

Nånting verkar ha fastnat i skallen idag. Än så länge kan jag faktiskt komma ihåg maxtryck för drivande och ickedrivande axel på BK 1, 2 och 3 väg. Då va de bara allt de andra att komma ihåg.. Fan. Men ja har ju dryga dygnet på mig att memorera.

Men mitt i allt så kom ja på att vafan, ja måste ju ta ett nytt kort imorrn. Körkort och pass är ju bland dom värsta bilderna man tar under livet, man kan inte se bra ut på dom, så är de bara! Men jag kan ju göra lite för att inte se ut som de albino spöket ja brukar.. Jag behöver tex inte duscha före sängdags och inte kamma håret. Ibland kan de lätt gå två veckor innan mitt hår skådar en borste.

Sen kan ja ju kleta på lite smink så man ser lite männsklig ut. Tur att man inte behöver välja nå snygga kläder för såna finns inte i min garderob iallafall! Dagens I-lands problem helt klart.

Men ja har faktiskt tvättat och städat ikväll också. Kunde inte ligga och plugga i denna misär. Nu är det helt klart godkänt att leva i. De gör mycke att bara gå bort med förra veckans samling av disk.

Jaja nu ska ja se om ja kan komma på nått slags bra system för att komma ihåg resten av diverse max tryck på olika axlar för olika vägar som ja MÅSTE komma ihåg. Damn you!


Bjuder på en bild på en amerikansk pannkaka som ja gjorde förra veckan. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0