Jalla jalla

Tog mig upp imorse och följde me Petra hela dagen lång :) Men på väg till stan imorse uppför Solbacken bestämde sig arslet på min bil att den ville ligga först för en gångs skull. De va obehagligt, har aldrig haft bakvagns släpp förut och trodde knappt att de kunde hända me tanke på att ja alltid kör så sakta haha! Va riktigt bajs väder också.

Va skönt att få va me och arbeit lite, ställa tusen frågor och åka lastbil. Fast vi fick byta bil på morronen, de sög :P Volvon hade nå fel me luftfjädringen som levde sitt eget liv så vi fick ta gamm Scanian som va sne och vind och all dela :P Men de gick ju de också :)

Men ärligt så har ja ingen personlig favorit av lastbilar då ja aldrig kört dom själv så mycke. Säger Volvo såklart för att jag gillar de i övrigt, men kan ju igentligen inte uttala mig om de. Än så länge iaf!

Nu ska ja gå och skita, de är en sak som ja är säker på och kan uttala mig om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0