Jamen just de ja

Igår så skulle ju ja och Bellsan ha vinkwell och de hade vi fast den sluta väl int riktigt som ja tänkt mig. Vi drack vin och Robin mfl undrade om dom kunde komma förbi och visst, fast sen skulle dom inte de för Robin skulle va chaufför eller nå. Plötsligt plingar de på och in kommer Robin, Sunky och Fuling. Jaha sen lyckas dom få mig att gå på krogen.

Va fan ja höll på me där de vet ja då int för de blev dyrt! De betyder att nu måste ja leva superfattigt, men å andra sidan fick ja en rolig kväll :) Fast ja tror hon i drive in på Max hatar mig sen har ja lärt mig att man inte ska fråga killar rätt ut om dom är bög, bara för att man tycker själv att dom ser lite smygbög ut haha!

Han blev arg, sen försökte ja säga förlåt, då tyckte han nästan att ja va modig som våga fråga.. HAHA! Blev bakisdag hos Bella, ikväll ha ja sutte och äte chips och creme fraiche som ett annat fetto men faan va gott de är!

På Ica köpte ja även Macaroni and cheese från deras Amerika hylla. Känns ju skitbra att allt är i kartong, hej halvfabrikat haha! Ska bli spännande att prova de imorrn.

Ja känner att ja måste baka. Visserligen fikar ja kanske 5 gånger per år här hemma men nu på senaste har ja vart fikasugen men då finns de inge fika! Är sugen på morotskaka också.. Damn, får planera in de.

Äh nu ska ja fortsätta att se Jims Värld, haha fyfan så bra serie :) Sen kan ja ju påpeka att ja verkligen har vindrutetorkare av sämmersorten. Är mer värt att inte använda dom i de här vädret haha. Sen så flyg ju spolarvätskan upp på taket och JAA ja har försökt justera munstycket men grejen är de att de kan ju bli skitbra när man gjort de för då står bilen still, men int riktigt så bra när man kör..
Peace out niggaz!


Jag och Bellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0