Lista

När vaknade du imorse?
- Efter 10 nångång

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Varför ringer han mig nu?" Min gamla lärare Erling ringde men ville inte låta nyvaken, det är pinsamt.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej inte på morron, men annars har jag pratat med Robin och AMS

 

Vilket humör är du på?
- Stressad och flännig

 

Vad har du på dig just nu?

- Mjukisar, tröja, underkläder


Har du ont någonstans?

- Magen. Mens..

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Pizza från Viking! Eller smältost.

Hur mycket var din senaste lön på?
- Ööh.. 12k kanske

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Bensin

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Facebook, stänger bara ner webläsaren

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Äta och plugga. Kanske fara till Robin en sväng.

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Lasse Stefanz - Oh Julie, den gör mig glad och längtar efter sommarn men nu är den på väg :)

 

Varför ska man läsa din blogg?
- Ställer mig hellre frågan "Varför ska man?" Skriver inte direkt jätteintressant

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Satt väl och funderade som vanligt eller läste i tungboken

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nä de kom ja nog int

 

När fotade något senast, och vad?

- Min bil igår. La en snöskovel på mattan som ja har på huven, de såg kul ut men kameran sög

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Om ja ska åt stan måst ja nog tanka

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Väggen

Vad tror du att klockan är?

- 15:10. Häh

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Skulle kanske fråga Robin varför han har en jude näsa på axeln


Kommentarer
Postat av: Mia

chaabbaaa!!!

jamen de kan jag göra, jag är ju ledig 2 veckor nu framöver så jag ska nog ha tid^^, kan ju ringa ngn dag då jag vet att jag ska in till stan :)?



föresten, hur blev de me hon som undra om jag kunde klippa hennes hund? hört ngt mer? :)

2011-02-28 @ 23:27:45
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0