Mmm

Ja och Robin va på ren safari ikwell. Synd bara att vi körde runt Drängs en bibba mil och leta, sen när vi gav upp och for hem så körde vi över Stålberget och TADAAAAA miljoner renar överallt. Tyfiskt! Men vi fick ju se dom iallafall sen spann vi vidare på våran plan om att rida renar i dyngfyllan.

Ska sätta mig och skriva ner lite funktionsskrivningar så ja slipper ha aset till bok i knät hela tin.

Förövrigt så känner ja att ja bara vill låsa in mig i mitt hus i 5 veckor eller nå. De är så jävla mycke skitsnack och dubbelmoral överallt så ja snart kräks. Önskar bara att ja nångång faktiskt sa de ja hade på hjärtat och de ja tycker och tänker..

Eller så skulle man kanske låsa in sig tills de blir sommar. Vore inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är på att låsa in mig till sommarn! Btw, Snart dags för ifyllnad baki örat och fortsättning på benet?

2011-02-22 @ 12:26:09
Postat av: Åsa

Ja de är nog dags! får boka tid när ja fått de här me körkortet överstökat :)

2011-02-22 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0