Needles and pins

Har ännu en gång låtit Johanna plåga mig moahahahaa! Eller ja de va faktiskt som plåga, trodde väl att de skulle vara ungefär som körsbären mensi de va de icket, va jättekänslig just där den nya är. Så ja lämnade färgen till en annan gång :) Eller vem vet, kanske inte ens blir sugen på färg sen den läkt :P Men vi ser ju! Nu har jag iallafall gjort en bra start på 2011 och gjort nått som jag tänkt på länge, två gånger om tillochmed :)

Va på AHA idag och gjorde faser. Jävla kör och vilotid.. Å jävla järnväg! Faller alltid på dom. Hade tänkt dit imorrn men ska åka lastbil me Petra istället :) Får bara hoppas ja är vaken och att bilen vill vara me. Ska ut och preparera den ikväll, har int köpt nya slangklämmor än.

Börjar av nån anledning stressa över pengar. Fattar inte varför då jag har en massa på sparkontot. Hade tänkt unna mig nå kläder men nu känner jag mig för snål. Känns som att de blir tatueringen och fixa bilen sen bara snåla. Kanske blir så när man levt på så lite så länge att när man väl ha pengar så vill man inte göra av me dom.

Äh nu ska jag vila (läs: sova). Sen dyka ner i förbannade tungboken igen.. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0