Ny telefon

Japp, eller ja ny och ny. Begagnad från Elin men bättre än inget då min gamla börjar kruppa ihop me "tangenterna". Enda som ja tycker är minus me denna modell är ingen blixt + att kameran inte är skymd på nått sätt, de borde ju kunna gömma den eftersom de är en sån man trycker upp... Har redan märkt att min gamla tar bättre bilder, men kan ju inte ha en mobil bara för bilder haha! Så de blir nog bra :)

Elin va ju gullig och lät mig ha den i två veckor och prova på och nu har ja ju som lärt mig den. Enda som sug är att alla mina ord som ja lagt till i förra telefon är ju borta haha! Är bara börja om på nytt, kan ju skruva en del ord ibland :P

Nog pratat om de här. Pappa fick ett roligt sms ikväll, från en av dom som hyr lägenheter av oss (vi har 2 st). Pappa börja asgarva däruppe så ja va rent tvungen att gå upp. De visa sig att han råkade skicka ett sms till pappa som skulle hamna till en tjej igentligen så de lät förjävla roligt, ännu roligare va att han ringe pappa och förklarade sms:et :P Pappa skratta nästan oavbrutet hela samtalet haha!

Så kan de gå :)


Nyförvärvet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0