oiwhegos

Blev utsedd ofrivillig fyllechaffis igår men de va trevligt. Jag for till Bella och plocka upp henne sen for vi på Max drive in. Blev ett friscomål med smältost för mig och en lyxshake för Bellsan. Efter ja vart hos Bella ett tag ringer min bror och vill ha skjuts hem så ja for och plocka upp han. Då ville han ha mat och även bjuda mig men tog en lyxshake istället..

Så drygt 2½ timme efter att ja redan vart på Max va ja tillbaka och beställde ett friscomål med smältost och en lyxshake haha! Samma tjej va de också.. Tyfiskt :)

Kom på mig själv att va lite vidrig i fredas. Satte mig i bilen och kollade på passagerarsätet och där låg ett tugummi så ja tänkte "MMMM TUGUMMI!" och stoppa de i käften. Efter en stund börja ja fundera på att gud vet vars de där kan ha vare och vems de va.. Men gjort är gjort :)

Nu behöv ja lite reservdelar till Volvon, och skulle behöva tvätta och städa. Lever i total misär men ja ids inte. Måste plugga ögonen ur mig idag också. Samtidigt som ja starkt betvivlar att ja kommer klara teorin så finns de en tanke nånstans i mig att ja gör de ändå.. Aja, upp till bevis på tisda då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0