Skumt och så vidare

Bytte en slangklämma idag men ja fattar inte hur de kan va kvar vätska i expansionskärlet.. De har ju vart tomt mestadels hela vintern? Fattar noll. Eller nu kommer de ju sjunka undan lite när ja kör för de sippra ut lite men ja som sagt, förstår inte riktigt. Har då laddat upp me 3 liter glykol i bilen så de går nog ingen nöd på mig iaf :)


Surfade in på aftonbladet och läste "20 vanliga dolda viktfällor." Hittade en som de praktiskt taget kunde stå mitt namn framanför:

Du äter mycket sås till maten

  • Förutom att tänka på vad du äter, är det också viktigt att vara uppmärksam på hur maten är tillagad och vad du äter till. Restaurangmat är ofta lagad med feta oljor och mycket smör. Såser är ofta betydligt fetare än vad man tror. Beställ mat med såsen vid sidan om.

Man MÅSTE ha sås! Sås sås sås, hur kul är de att äta en torr jävla rätt utan sås..? Skulle nog hellre ge upp chips och godis om ja va tvungen välja :P Sen räknas väl smältost lite som en sås och får jag inte minst en smältost i månaden då blir jag galen.

Men de är klart, man kan ju alltid äta sås med måtta men hur kul är måtta och varför skulle ja vilja äta med honom?? :)


Kommentarer
Postat av: Johannaaa

SÅÅÅÅÅÅÅÅS! ska de va!

2011-02-06 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0