Tuesday's gone with the wind

Har vart produktiv idag, servat bilen, lekt med Hasse, satt tillbaka foton i ramar som ja tog för 2-3 månader sen och "skulle bara låna tvärt" å scanna in dom, försökt pilla in ett batteri i brandvarnarn men blev döv.

Men pappa har vart duktig och gjort de så nu har familjen Larsson en fungerande brandvarnare! Tanken slog mig när ja va på jakt efter ett batteri till våran "ta tempen i örat" mojäng och de fanns icket ett sånt batteri att finna, inte ens i brandvarnaren så undrar hur länge vi vart utan en?? Men nu är de lungt, nu kan de brinna bäst de vill :)

Fick nå ryck och gjorde amerikanska pannkakor me lönnsirap till lunch. Fast ja tycker de blir på tok för sött så ja stekte lite bacon också att äta till, blev lite mer utjämnat då :P Men jag är en sån som tycker att ska de va så ska de va. Ta till exempel julen, då SKA de va fet mat på julbordet, inge jävla bantar tjosan. Ska man äta marängswisch så SKA de va fett. De finns så mycke annat i vardan som man drar ner på och kan äta hälsosammare men ibland så ska de bara va :P Blev många så idag.

Pappa och jag har bure in ved me Deeren. Fast de sug rätt hårt att stapla ved men de är fan i mig kul att köra traktor. Kul kul kul! Gillar mitt bonnlurkiga liv.

Dagens fail blev iallafall när ja skottat av balkongen och tänkte sätta mig där och plugga. Efteråt kom ja på att min sköna campingstol ligger infryst i bagaget på Volvon.. Damn! Hittade inget annat bra substitut till min stol heller.. Äh nu ska ja äta bajs eller nå, hejdå!



Nu ser ni den här bilden och tänker vattafaakk men JA, jag har scannat min katt. Klart man måste prova haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0